Asystent Rejestr Zgłoszeń 2015 PRO

Program stworzony z myślą o obsłudze wielu zgłoszeń różnego typu (awaria, błąd, sugestia, pomysł). Dzięki niemu można w łatwy sposób zapanować nad realizacją zgłoszonych spraw lub awarii. Każdą ze zgłoszonych spraw charakteryzują...

Nazwa produktuCena bruttoDo koszyka
Asystent Rejestr Zgłoszeń 2015 PRO - licencja 1 rok 139.00 PLN Dodaj do koszyka
Asystent Rejestr Zgłoszeń 2015 PRO - wer. elektroniczna / lic. doż 289.00 PLN Dodaj do koszyka
Asystent Rejestr Zgłoszeń 2015 PRO - w pudełku / lic. doż 309.00 PLN Dodaj do koszyka
 

Pełny opis

Program stworzony z myślą o obsłudze wielu zgłoszeń różnego typu (awaria, błąd, sugestia, pomysł). Dzięki niemu można w łatwy sposób zapanować nad realizacją zgłoszonych spraw lub awarii. Każdą ze zgłoszonych spraw charakteryzują...



Program stworzony z myślą o obsłudze wielu zgłoszeń różnego typu (awaria,
błąd, sugestia, pomysł). Dzięki niemu można w łatwy sposób zapanować nad
realizacją zgłoszonych spraw lub awarii. Każdą ze zgłoszonych spraw
charakteryzują różne parametry. Obok typu zgłoszenia są jeszcze: dane o
zgłaszającym, data zgłoszenia, przedmiot którego dotyczy, priorytet, status, czy
osoba przyjmująca zgłoszenie. Do każdej sprawy można również
przygotować pełny opis. Ponadto program pozwala na określenie daty realizacji
oraz przybliżony czas pracy poświęconej realizacji zgłoszenia. Asystent
umożliwia także dodanie do każdego zgłoszenia załączników, dodanie zaplanowanego
zadania z opcją przypomnienia jednorazowego lub powtarzającego się. Obsługę
zgłoszeń ułatwi moduł Danych kontaktowych, w którym można zapisać
wszelkie dane kontaktowe osób zgłaszających i nie tylko. Rejestr zgłoszeń
sprawdzi się w praktycznie każdej firmie, której zależy na szybkiej reakcji na
przychodzące zgłoszenia. W wersji BIZNES program umożliwia współprace z
serwerami zdalnymi takimi jak MySQL, PostgreSQL, MSSQL, Firebird  href="http://vbs.com.pl/Cennik.html"> 


Zestawienie różnić w Asystent Rejestr
Zgłoszeń

Brak informacji o tym programie

Zapoznaj się również z wersją href="/Asystent_Rejestr_Zgloszen_2012_BIZNES-d29-62.html">Asystent Rejestr
Zgłoszeń 2015 BIZNES
.



Funkcje wspólne dla programów serii Asystent

  • Możliwość tworzenia i pracy na wielu bazach danych jednocześnie
  • Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów,
  • Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
  • Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
  • Zarządzanie użytkownikami, możliwość nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
  • Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
  • Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
    • Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
    • Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
    Moduł mailingów dostępny jest w wersjach BIZNES i MAX.
  • Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
  • Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
  • Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
    • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
  • Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
  • Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Możliwość generowania zaszyfrowanych kluczy autoryzacyjnych z danych do połączenia się z bazą zdalną - dostępne w wersjach BIZNES i MAX
  • Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
  • Obsługa skrótów klawiszowych,
  • Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
  • Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3,
  • Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy online dla naszych klientów.

Słownik pojęć - objaśnienia

Licencja DOŻYWOTNIA - oznacza licencję na korzystanie z programu bez limitu czasowego; Jeżeli przy nazwie programu nie znajduje się zapis, iż jest to wersja abonamentowa - oznacza to właśnie wersję dożywotnią.

Licencja ABONAMENTOWA - oznacza licencję na korzystanie z programu przez JEDEN rok od daty zakupu. Po tym okresie, aby móc nadal korzystać z programu należy odnowić licencję kupując kolejną wersję abonamentową.

Wersja elektroniczna (DOWNLOAD) - oznacza zakup programu bez nośnika. Przy tym wariancie klient pobiera program z nieniejszej strony WWW, a drogą pocztową otrzymuje jedynie fakturę zakupu z przydzielonym numerem seryjnym.

Wersja W PUDEŁKU (BOX) - oznacza, iż oprócz licencji papierowej klient otrzymuje pudełko z nośnikiem programu.

Licencja na JEDNO STANOWISKO - oznacza możliwość uruchomienia i instalacji programu równocześnie tylko na jednym komputerze. Aby zainstalować program na dodatkowych komputerach niezbędne jest zakupienie odpowiedniej liczby licencji. Jeśli przy produkcie nie zaznaczono inaczej, oznacza to wówczas że jest to wersja na jedno stanowisko.

Aktualizacje przez JEDEN ROK - oznacza możliwość darmowej aktualizacji programu przez okres jednego roku od czasu zakupienia. Wszystkie nasze programy w wersjach dożywotnich zapewniają aktualizację przez jeden rok. Po roku, aby uaktualnić program do nowszej wersji należy zakupić odpowiedni UPGRADE. W przypadku wersji abonamentowych aktualizacje są bezpłatne przez cały okres trwania abonamentu.



Najczęściej zadawane pytania

Asystent 2011

  • Czy program mogą obsługiwać dwie lub więcej osób jednocześnie?

    Tak, program mogą obsługiwać dwie lub więcej osób z tym, że to tego jest wymagana wersja Biznes lub Max. Licencje w tych wersjach programów są sprzedawane na zasadzie aktywnego użytkownika zalogowanego do bazy danych. System kontroluje ilość zalogowanych użytkowników do bazy. Jeżeli liczba użytkowników jest większa od ilości wykupionych stanowisk. Systemtem odpowiednio poinformuje o tym użytkownika.