Asystent Magazyn 2015 MAX

Asystent Magazyn to program do prowadzenia magazynu. Jego możliwości to łatwe wyszukiwanie produktów, tworzenie dokumentów magazynowych, opisów do produktów czy usług, definiowanie kategorii, obsługa dokumentów takich jak: przyjęcie...

Nazwa produktuCena bruttoDo koszyka
Asystent Magazyn 2015 MAX - licencja 1 rok 139.00 PLN Dodaj do koszyka
Asystent Magazyn 2015 MAX - wer. elektroniczna / lic. doż 289.00 PLN Dodaj do koszyka
Asystent Magazyn 2015 MAX - wer. w pudełku/ lic. doż 309.00 PLN Dodaj do koszyka
 

Pełny opis

Asystent Magazyn to program do prowadzenia magazynu. Jego możliwości to łatwe wyszukiwanie produktów, tworzenie dokumentów magazynowych, opisów do produktów czy usług, definiowanie kategorii, obsługa dokumentów takich jak: przyjęcie...



Asystent Magazyn to program do prowadzenia magazynu. Jego możliwości to
łatwe wyszukiwanie produktów, tworzenie dokumentów magazynowych, opisów
do produktów czy usług, definiowanie kategorii, obsługa dokumentów takich jak:
przyjęcie PZ, wydanie WZ, przesunięcie MM RW, ZW i inne. Program pozwala na zapisywania załączników do produktu,
tworzenie galerii zdjęć dla danego produktu, definiowanie własnych pól
dodatkowych, eksport i import danych itp.




Najważniejsze funkcje programu:



  • łatwe wyszukiwanie produktów
  • dodawanie opisów do produktów
  • dodawanie galerii zdjęć
  • zapisywanie załączników do produktów
  • dodawanie drzewiastych kategorii
  • tworzenie dokumentów PZ, WZ, MM i RW
  • drukowanie sumarycznych zestawień zapasów i obrotów
    magazynowych

Program umożliwia pracę z wykorzystaniem wielu rodzajów baz danych. Może
pracować na wewnętrznej bazie lokalnej. Program może również zostać podłączony
do bazy MySQL, PostgreSQL, MS SQL, Firebird.


Asystent Magzyn pomoże w zarządzaniu i działaniu każdej małej i
średniej firmy. Umożliwia pracę na jednym stanowisku komputerowym jak równięż w
sieci lokalnej.


Dostępne są dwie wersje programu:



  • PROFESJONALNA
  • BIZNES

Zestawienie różnić w Asystent
Magazyn

Moduł/FunkcjaPRO BIZNES MAX
Moduł: Funkcje podstawowe
Rozbudowane informacje o firmie
Obsługa grup
Zarządzanie użytkownikami
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)
Przypomnienia
Logi systemowe
Obsługa załączników
Oznaczanie rekordów kolorem
Baza wiedzy
Tworzenie kopii bezpieczeństwa
Wysyłanie wiadomości do użytkowników
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych
Proste statystyki
Praca z urządzeń USB (portable)
Zarządzanie etatami
Możliwość edycji wydruków
Stałe komentarze na dokumentach
Import bezpośrednio do wybranej kategorii
Przeszukiwanie raportów zmian
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników
Obsługa baz zdalnych (MySQL, MariaDB, PostgreSQL, MSSQL 2005/2008/20012, Firebird), możliwość pracy przez internet
Zarządzanie oddziałami firmy
System mailingowy
System masowych SMS-ów
Powiadomienia SMS
Odtwarzania kopii bezpieczeństwa w innych silnikach bazodanowych
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych)
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów
Możliwość przenoszenia uprawnień na innych użytkowników
Moduł: Skrzynka pocztowa
Obsługa dowolnie wielu kont pocztowych
Możliwość podglądu /danych kontaktowych/faktur/produktów/ z poziomu wiadomości
Obsługa ticketów
Możliwość pracy na wspólnej skrzynce pocztowej
Moduł: Dane kontaktowe
Obsługa dowolnie wielu kontrahentów i osób
Możliwość dowolnego grupowania danych kontaktowych
Możliwość przypisywania pracowników do wprowadzonych firm
Raport zmian
Możliwość tworzenia oddziałów w ramach kontrahentów
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Moduł: Magazyn
Możliwość prowadzenia 1 magazynu
Kontrola daty ważności produktu
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących
Możliwość prowadzenia 3 magazynów
Galerie/Zdjęcia
Raport zmian
Możliwość prowadzenia dowolnie wielu magazynów
Możliwość dodania zdjęć do produktów
Generowanie i obsługa kodów kresowych
Możliwość dodawania komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu
Obsługa cen A,B,C
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę]
Dostawcy
Możliwość zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)
Eksport produktów do drukarki Erida EuroPOS
Statystyki
Komentarze do dokumentów magazynowych
Obsługa oddziałów
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen
Inwentaryzacja produktów
Moduł: Historia kontaktów
Raport zmian
Moduł: Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów
Raporty Kasowe (dla modułu Dokumenty Kasowe)
Rejestr VAT (dla modułu sprzedaży)
Sprzedaż i zakupy (dla modułu sprzedaży)
Sprzedaż i zakupy (towary) (dla modułu sprzedaży)
Zysk ze sprzedaży (dla modułu sprzedaży)
Spis z natury (dla modułu sprzedaży)
Raport zmian
Rozliczenie finansów
Dokumenty Kasowe (roczny)
Zestawienie nadanych przesyłek (dla modułu Książka Korespondencji)
Rozliczenie prowizji dla pracowników (faktur)
Raport sprzedaży dla partnerów
Drukuj zestawienie

Zapoznaj się również z wersją href="/Asystent_Magazyn_2012_PRO-d42-76.html">Asystent Magazyn 2015
PRO
.



Funkcje wspólne dla programów serii Asystent

  • Możliwość tworzenia i pracy na wielu bazach danych jednocześnie
  • Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów,
  • Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
  • Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
  • Zarządzanie użytkownikami, możliwość nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
  • Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
  • Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
    • Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
    • Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
    Moduł mailingów dostępny jest w wersjach BIZNES i MAX.
  • Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
  • Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
  • Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
    • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
  • Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
  • Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Możliwość generowania zaszyfrowanych kluczy autoryzacyjnych z danych do połączenia się z bazą zdalną - dostępne w wersjach BIZNES i MAX
  • Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
  • Obsługa skrótów klawiszowych,
  • Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
  • Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3,
  • Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy online dla naszych klientów.

Galeria zrzutów
ekranu

  

Słownik pojęć - objaśnienia

Licencja DOŻYWOTNIA - oznacza licencję na korzystanie z programu bez limitu czasowego; Jeżeli przy nazwie programu nie znajduje się zapis, iż jest to wersja abonamentowa - oznacza to właśnie wersję dożywotnią.

Licencja ABONAMENTOWA - oznacza licencję na korzystanie z programu przez JEDEN rok od daty zakupu. Po tym okresie, aby móc nadal korzystać z programu należy odnowić licencję kupując kolejną wersję abonamentową.

Wersja elektroniczna (DOWNLOAD) - oznacza zakup programu bez nośnika. Przy tym wariancie klient pobiera program z nieniejszej strony WWW, a drogą pocztową otrzymuje jedynie fakturę zakupu z przydzielonym numerem seryjnym.

Wersja W PUDEŁKU (BOX) - oznacza, iż oprócz licencji papierowej klient otrzymuje pudełko z nośnikiem programu.

Licencja na JEDNO STANOWISKO - oznacza możliwość uruchomienia i instalacji programu równocześnie tylko na jednym komputerze. Aby zainstalować program na dodatkowych komputerach niezbędne jest zakupienie odpowiedniej liczby licencji. Jeśli przy produkcie nie zaznaczono inaczej, oznacza to wówczas że jest to wersja na jedno stanowisko.

Aktualizacje przez JEDEN ROK - oznacza możliwość darmowej aktualizacji programu przez okres jednego roku od czasu zakupienia. Wszystkie nasze programy w wersjach dożywotnich zapewniają aktualizację przez jeden rok. Po roku, aby uaktualnić program do nowszej wersji należy zakupić odpowiedni UPGRADE. W przypadku wersji abonamentowych aktualizacje są bezpłatne przez cały okres trwania abonamentu.