Asystent Książka Korespondencji 2015 PRO

Program Asystent Książka Korespondencji jest to elektroniczna wersja tradycyjnego dziennika korespondencyjnego wykorzystywanego na co dzień w praktycznie każdym sekretariacie czy kancelarii. Program umożliwia dekretacje korespondencji...

Nazwa produktuCena bruttoDo koszyka
Asystent Książka Korespondencji 2015 PRO - licencja na 1 rok 119.00 PLN Dodaj do koszyka
Asystent Książka Korespondencji 2015 PRO - wer. elektroni. / lic. doż. 239.00 PLN Dodaj do koszyka
Asystent Książka Korespondencji 2015 PRO - w pudełku / lic. doż. 259.00 PLN Dodaj do koszyka
 

Pełny opis

Program Asystent Książka Korespondencji jest to elektroniczna wersja tradycyjnego dziennika korespondencyjnego wykorzystywanego na co dzień w praktycznie każdym sekretariacie czy kancelarii. Program umożliwia dekretacje korespondencji...



Program Asystent Książka Korespondencji jest to elektroniczna wersja
tradycyjnego dziennika korespondencyjnego wykorzystywanego na co dzień w
praktycznie każdym sekretariacie czy kancelarii. Program
umożliwia dekretacje korespondencji przychodzącej jak i wychodzącej z
możliwością wypełniania ważnych pól po których w przyszłości jest łatwo odszukać
daną korespondencję. Ważnym elementem program jest to, iż pozwala on na
drukowanie niezbędnych raportów, książki nadawczej czy odbiorczej. Dodawanie
załączników, określanie typów przesyłki, wpisywanie informacji o kosztach, wadze
przesyłki sprawiają, iż program w prosty sposób staje się praktycznym narzędziem
w pracy sekretariatu. Istotne funkcje programu to : rozbudowany moduł
dziennik korespondencji pozwalający na gromadzenie, przetwarzanie i
błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy,
zintegrowany klient poczty e-mail... narzędzie do przygotowywania i
wysyłania mailingów (popularnej formy promocji firmy tak zwanej masowej
korespondencji), narzędzie do tworzenia raportów i statystyk oraz wiele
wiele innych. Program umożliwia także na zaawansowane drukowanie kopert, etykiet
itp.  

Niektóre funkcje programu:



  • klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z
    indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami;
  • moduł elektronicznej książki korespondencji pozwalający na
    gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji;
  • narzędzie do przygotowywania i wysyłania mailingu. Pozwoli ono
    poinformować wszystkich swoich klientów o nowych promocjach, wysłać im
    życzenia świąteczne itp.
  • narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk;
  • i wiele wiele innych

Program umożliwia pracę z wykorzystaniem wielu rodzajów baz danych. Może
pracować na wewnętrznej bazie lokalnej. Program może również zostać podłączony
do bazy MySQL, PostgreSQL, MS SQL, Firebird.


Cechy Wersji PRO



  • brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL,
    MSSQL
  • brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS
  • brak zintegrowanej skrzynki pocztowej


Zapoznaj się również z wersją href="/Asystent_Ksiazka_Korespondencji_2012_BIZNES-d9-59.html">Asystent Książka
Korespondencji 2015 BIZNES
.



Funkcje wspólne dla programów serii Asystent

  • Możliwość tworzenia i pracy na wielu bazach danych jednocześnie
  • Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów,
  • Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
  • Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
  • Zarządzanie użytkownikami, możliwość nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
  • Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
  • Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
    • Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
    • Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
    Moduł mailingów dostępny jest w wersjach BIZNES i MAX.
  • Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
  • Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
  • Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
    • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
  • Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
  • Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Możliwość generowania zaszyfrowanych kluczy autoryzacyjnych z danych do połączenia się z bazą zdalną - dostępne w wersjach BIZNES i MAX
  • Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
  • Obsługa skrótów klawiszowych,
  • Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
  • Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3,
  • Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy online dla naszych klientów.

Galeria zrzutów
ekranu


Słownik pojęć - objaśnienia

Licencja DOŻYWOTNIA - oznacza licencję na korzystanie z programu bez limitu czasowego; Jeżeli przy nazwie programu nie znajduje się zapis, iż jest to wersja abonamentowa - oznacza to właśnie wersję dożywotnią.

Licencja ABONAMENTOWA - oznacza licencję na korzystanie z programu przez JEDEN rok od daty zakupu. Po tym okresie, aby móc nadal korzystać z programu należy odnowić licencję kupując kolejną wersję abonamentową.

Wersja elektroniczna (DOWNLOAD) - oznacza zakup programu bez nośnika. Przy tym wariancie klient pobiera program z nieniejszej strony WWW, a drogą pocztową otrzymuje jedynie fakturę zakupu z przydzielonym numerem seryjnym.

Wersja W PUDEŁKU (BOX) - oznacza, iż oprócz licencji papierowej klient otrzymuje pudełko z nośnikiem programu.

Licencja na JEDNO STANOWISKO - oznacza możliwość uruchomienia i instalacji programu równocześnie tylko na jednym komputerze. Aby zainstalować program na dodatkowych komputerach niezbędne jest zakupienie odpowiedniej liczby licencji. Jeśli przy produkcie nie zaznaczono inaczej, oznacza to wówczas że jest to wersja na jedno stanowisko.

Aktualizacje przez JEDEN ROK - oznacza możliwość darmowej aktualizacji programu przez okres jednego roku od czasu zakupienia. Wszystkie nasze programy w wersjach dożywotnich zapewniają aktualizację przez jeden rok. Po roku, aby uaktualnić program do nowszej wersji należy zakupić odpowiedni UPGRADE. W przypadku wersji abonamentowych aktualizacje są bezpłatne przez cały okres trwania abonamentu.


Najczęściej zadawane pytania

Asystent 2011

  • Czy program mogą obsługiwać dwie lub więcej osób jednocześnie?

    Tak, program mogą obsługiwać dwie lub więcej osób z tym, że to tego jest wymagana wersja Biznes lub Max. Licencje w tych wersjach programów są sprzedawane na zasadzie aktywnego użytkownika zalogowanego do bazy danych. System kontroluje ilość zalogowanych użytkowników do bazy. Jeżeli liczba użytkowników jest większa od ilości wykupionych stanowisk. Systemtem odpowiednio poinformuje o tym użytkownika.