Asystent Korporacja 2015 BIZNES

Program Asystent Korporacja to zaawansowany program do prowadzenia małej i średniej firmy. Program zawiera w sobie większość modułów występujących w innych programach serii 2013. Do najważniejszych funkcji należą: system CRM do...

Nazwa produktuCena bruttoDo koszyka
Asystent Korporacja 2015 Biznes - licencja 1 rok 289.00 PLN Dodaj do koszyka
Asystent Korporacja 2015 Biznes - wer. elektroniczna / lic. doż 689.00 PLN Dodaj do koszyka
Asystent Korporacja 2015 Biznes - w pudełku / lic. doż 709.00 PLN Dodaj do koszyka
 

Pełny opis

Program Asystent Korporacja to zaawansowany program do prowadzenia małej i średniej firmy. Program zawiera w sobie większość modułów występujących w innych programach serii 2013. Do najważniejszych funkcji należą: system CRM do...



Program Asystent Korporacja to zaawansowany program do prowadzenia małej i
średniej firmy. Program zawiera w sobie większość modułów występujących w innych
programach serii 2013. Do najważniejszych funkcji należą: system CRM do
zarządzania relacjami z klientami, zintegrowany klient poczty e-mail,
moduł sprzedaży, moduł przyjmowania zapytań ofertowych,
generowania ofert, przyjmowania i realizowania zamówień,
dziennik korespondencyjny, rejestr pojazdów, rejestr umów, serwis i
reklamacje
, wyciągi bankowe itd. Program w wersji
Biznes lub MAX pozwala na pracę w sieci. Obsługuje liczne drukarki fiskalne,
drukarki etykiet, skanery i czytniki kodów kreskowych.




Najważniejsze możliwości programu:



  • system CRM do zarządzania relacjami z klientami i danymi
    kontaktowymi;
  • zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z
    indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami;
  • moduł sprzedaży pozwalający na wystawianie faktur, paragonów,
    rachunków, generowanie raportów kasowych, raportów ze sprzedaży itp.;
  • moduł przyjmowania zapytań ofertowych, generowania ofert,
    przyjmowania i realizowania zamówień;
  • elektroniczna książka korespondencji pozwalająca na gromadzenie,
    kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji;
  • moduł serwisu i reklamacji pozwalający na prowadzenie działu
    reklamacji w firmie; przyjmowanie produktów na serwis, nadawanie numerów
    RMA i numerów rewersu itp.;
  • narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk;

Program umożliwia pracę z wykorzystaniem wielu rodzajów baz danych. Może
pracować na wewnętrznej bazie lokalnej. Program może również zostać podłączony
do bazy MySQL, PostgreSQL, MS SQL, Firebird.


Asystent Korporacja pomoże w zarządzaniu i działaniu każdej małej i
średniej firmy. Umożliwia na pracę na jednym stanowisku komputerowym jak również
w sieci lokalnej.


Zestawienie różnić w Asystent
Korporacja

Moduł/FunkcjaPRO BIZNES MAX
Moduł: Funkcje podstawowe
Rozbudowane informacje o firmie
Obsługa grup
Zarządzanie użytkownikami
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)
Przypomnienia
Logi systemowe
Obsługa załączników
Oznaczanie rekordów kolorem
Baza wiedzy
Tworzenie kopii bezpieczeństwa
Wysyłanie wiadomości do użytkowników
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych
Proste statystyki
Praca z urządzeń USB (portable)
Zarządzanie etatami
Możliwość edycji wydruków
Stałe komentarze na dokumentach
Import bezpośrednio do wybranej kategorii
Przeszukiwanie raportów zmian
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników
Obsługa baz zdalnych (MySQL, MariaDB, PostgreSQL, MSSQL 2005/2008/20012, Firebird), możliwość pracy przez internet
Zarządzanie oddziałami firmy
System mailingowy
System masowych SMS-ów
Powiadomienia SMS
Odtwarzania kopii bezpieczeństwa w innych silnikach bazodanowych
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych)
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów
Możliwość przenoszenia uprawnień na innych użytkowników
Moduł: Skrzynka pocztowa
Obsługa dowolnie wielu kont pocztowych
Możliwość podglądu /danych kontaktowych/faktur/produktów/ z poziomu wiadomości
Obsługa ticketów
Możliwość pracy na wspólnej skrzynce pocztowej
Moduł: Dane kontaktowe
Obsługa dowolnie wielu kontrahentów i osób
Możliwość dowolnego grupowania danych kontaktowych
Możliwość przypisywania pracowników do wprowadzonych firm
Raport zmian
Możliwość tworzenia oddziałów w ramach kontrahentów
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Moduł: Zaplanowane zadania
Możliwość tworzenia kategorii
Możliwość przydzielenia do zadania wykonawców
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)
Dodawanie przypomnień
Załączniki
Finanse
Raport zmian
Moduł: Książka Korespondencji
Możliwość tworzenia kategorii
Możliwość tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów
Raport zmian
Dekretacja korespondencji
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę]
Możliwość prowadzenia rejestru faktur
Możliwość wysyłania korespondencji w imieniu zleceniodawcy
Statystyki dla klientów i użytkowników
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)
Moduł: Magazyn
Możliwość prowadzenia 1 magazynu
Kontrola daty ważności produktu
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących
Możliwość prowadzenia 3 magazynów
Galerie/Zdjęcia
Raport zmian
Możliwość prowadzenia dowolnie wielu magazynów
Możliwość dodania zdjęć do produktów
Generowanie i obsługa kodów kresowych
Możliwość dodawania komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu
Obsługa cen A,B,C
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę]
Dostawcy
Możliwość zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)
Eksport produktów do drukarki Erida EuroPOS
Statystyki
Komentarze do dokumentów magazynowych
Obsługa oddziałów
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen
Inwentaryzacja produktów
Moduł: Zapytania i Oferty
Prognozowanie oferty
Załączniki
Raport zmian
Komentarze na dokumentach
Oferta w języku angielskim
Oferty w cenach A,B,C
Obsługa oddziałów
Oferty w cenach wybranej dostawy
Moduł: Rejestr umów
Możliwość tworzenia kategorii
Załączniki
Raport zmian
Strony umowy
Osoby realizujące
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników
Moduł: Sprzedaż i zakupy
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku
Wezwanie do zapłaty
Edycja szablonów dokumentów w HTML
Raporty Kasowe, druki KP i KW
Wydruki do PDF + wysyłka e-mail
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży
Korekty dokumentów
Noty korygujące
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży
Możliwość sortowania produktów na fakturze
Obsługa drukarek fiskalnych POSNET (thermal, temo), NOVITUS (Vivo), ELZAB, INNOVA, FAREX TOPAZ
Pola dodatkowe
Załączniki
Możliwość wydruku pól dodatkowych
Dowód dostawy
Raport zmian
Obsługa dat miesięcznych
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów
Statystyki sprzedaży i obrotów
Możliwość wydruku faktury językowej: angielski, niemiecki
Faktury WNT
Faktury WDT
Zysk na fakturze
Sprzedaż w cenie A,B,C
Możliwość importowania produktów bezpośrednio do faktury
Wydruk oddziału na dokumentach
Obsługa oddziału
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy
Import paragonów z drukarki Erida EuroPOS
Możliwość zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe
Wydruk pól dodatkowych
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów
Moduł: Dokumenty kasowe
Możliwość tworzenia kategorii
Raport zmian
Załączniki
Pola dodatkowe
Obsługa oddziałów
Moduł: Narzędzie sprzedaży (F11)
Raport zmian
Moduł: Zamówienia
Możliwość tworzenia kategorii
Pola dodatkowe
Raport zmian
Zamówienie w języku angielskim
Obsługa oddziałów
Moduł: Historia kontaktów
Raport zmian
Moduł: Wyciągi bankowe
Możliwość tworzenia kategorii
Raport zmian
Moduł: Serwis i reklamacje
Możliwość tworzenia kategorii
Automatyczne powiadamianie klienta o nadaniu Nr RMA
Raport zmian
*Możliwość rozbudowy programu o rejestrowanie zgłoszeń serwisowych online, dostęp klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę]
Wydruk oddziału na dokumentach
Moduł: Projekty
Możliwość tworzenia kategorii
Raport zmian
Wypowiedzi do projektów
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę]
Galerie
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników
Moduł: Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów
Raporty Kasowe (dla modułu Dokumenty Kasowe)
Rejestr VAT (dla modułu sprzedaży)
Sprzedaż i zakupy (dla modułu sprzedaży)
Sprzedaż i zakupy (towary) (dla modułu sprzedaży)
Zysk ze sprzedaży (dla modułu sprzedaży)
Spis z natury (dla modułu sprzedaży)
Raport zmian
Rozliczenie finansów
Dokumenty Kasowe (roczny)
Zestawienie nadanych przesyłek (dla modułu Książka Korespondencji)
Rozliczenie prowizji dla pracowników (faktur)
Raport sprzedaży dla partnerów
Moduł: Sklep internetowy (*dodatkowa opłata przy rozbudowie Asystenta Faktury, Firma, Korporacja)
Konfigurowanie form dostawy
Możliwość generowania kodów promocyjnych
Opcje produktowe
Raport zmian
Zarządzanie treścią strony CMS
Galerie zdjęć do produktów
Generowanie cenników
Automatyczne wysyłanie faktury proforma do klienta
Podgląd faktur przez klienta z poziomu panelu zarządzania
Newsletter
Możliwość tworzenia kategorii
Obsługa płatności: PayByNet, PayU (Platności.pl), Dotpay, Przelewy24.pl
Tworzenie zamówienia na podstawie już istniejącego
Możliwość tworzenia produktów złożonych, różne ceny, warianty "podproduktów"
Możliwość tworzenia wielu sklepów na jednej bazie danych
Dodanie opisu do kategorii głównych
Moduł: Rejestr pojazdów
Możliwość tworzenia kategorii
Ewidencja paliwa
Ewidencja przebiegu
Naprawy i wymiany
Badania techniczne
Ubezpieczenia
Dodawanie przypomnień
Możliwość dodawania załączników
Możliwość dodawania pól dodatkowych
Raport zmian
Galeria zdjęć
Obsługa czytnika kodów kreskowych QRCode (odczytywanie informacji z dowodu rejestracyjnego)
Moduł: Rejestr oprogramowania
Możliwość tworzenia kategorii
Raport zmian
Moduł: Rejestr urządzeń
Możliwość tworzenia kategorii
Raport zmian
Moduł: Aukcje Internetowe (*dodatkowa opłata przy rozbudowie Asystenta Faktury, Firma, Korporacja)
Możliwość tworzenia kategorii
Raport zmian
Moduł: Rejestr zgłoszeń
Raport zmian
Moduł: Kampanie
Możliwość tworzenia kategorii
Raport zmian
Wypowiedzi do kampanii
Moduł: Zlecenia produkcyjne
Możliwość tworzenia kategorii
Raport zmian
Moduł: Akta osobowe
Szkolenia pracowników
Badania
Ubezpieczenia
Urlopy
Raport zmian
Zdjęcia
Drukuj zestawienie

Zapoznaj się również z wersją href="/Asystent_Korporacja_2012_PRO-d22-53.html">Asystent Korporacja 2015
PRO
.



Funkcje wspólne dla programów serii Asystent

  • Możliwość tworzenia i pracy na wielu bazach danych jednocześnie
  • Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów,
  • Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
  • Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
  • Zarządzanie użytkownikami, możliwość nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
  • Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
  • Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
    • Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
    • Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
    Moduł mailingów dostępny jest w wersjach BIZNES i MAX.
  • Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
  • Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
  • Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
    • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
  • Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
  • Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Możliwość generowania zaszyfrowanych kluczy autoryzacyjnych z danych do połączenia się z bazą zdalną - dostępne w wersjach BIZNES i MAX
  • Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
  • Obsługa skrótów klawiszowych,
  • Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
  • Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3,
  • Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy online dla naszych klientów.

Galeria zrzutów
ekranu

  

Słownik pojęć - objaśnienia

Licencja DOŻYWOTNIA - oznacza licencję na korzystanie z programu bez limitu czasowego; Jeżeli przy nazwie programu nie znajduje się zapis, iż jest to wersja abonamentowa - oznacza to właśnie wersję dożywotnią.

Licencja ABONAMENTOWA - oznacza licencję na korzystanie z programu przez JEDEN rok od daty zakupu. Po tym okresie, aby móc nadal korzystać z programu należy odnowić licencję kupując kolejną wersję abonamentową.

Wersja elektroniczna (DOWNLOAD) - oznacza zakup programu bez nośnika. Przy tym wariancie klient pobiera program z nieniejszej strony WWW, a drogą pocztową otrzymuje jedynie fakturę zakupu z przydzielonym numerem seryjnym.

Wersja W PUDEŁKU (BOX) - oznacza, iż oprócz licencji papierowej klient otrzymuje pudełko z nośnikiem programu.

Licencja na JEDNO STANOWISKO - oznacza możliwość uruchomienia i instalacji programu równocześnie tylko na jednym komputerze. Aby zainstalować program na dodatkowych komputerach niezbędne jest zakupienie odpowiedniej liczby licencji. Jeśli przy produkcie nie zaznaczono inaczej, oznacza to wówczas że jest to wersja na jedno stanowisko.

Aktualizacje przez JEDEN ROK - oznacza możliwość darmowej aktualizacji programu przez okres jednego roku od czasu zakupienia. Wszystkie nasze programy w wersjach dożywotnich zapewniają aktualizację przez jeden rok. Po roku, aby uaktualnić program do nowszej wersji należy zakupić odpowiedni UPGRADE. W przypadku wersji abonamentowych aktualizacje są bezpłatne przez cały okres trwania abonamentu.


Najczęściej zadawane pytania

Asystent 2011

  • Czy program mogą obsługiwać dwie lub więcej osób jednocześnie?

    Tak, program mogą obsługiwać dwie lub więcej osób z tym, że to tego jest wymagana wersja Biznes lub Max. Licencje w tych wersjach programów są sprzedawane na zasadzie aktywnego użytkownika zalogowanego do bazy danych. System kontroluje ilość zalogowanych użytkowników do bazy. Jeżeli liczba użytkowników jest większa od ilości wykupionych stanowisk. Systemtem odpowiednio poinformuje o tym użytkownika.