Asystent Kancelaria Prawnicza 2015 MAX

Asystent Kancelaria Prawnicza 2015 to program do prowadzenia kancelarii prawniczej, np. radców prawnych, adwokackiej itp. W programie możemy przechowywać informacje o klientach, zleceniach, sprawach oraz korespondencji przychodzącej...

Nazwa produktuCena bruttoDo koszyka
Asystent Kancelaria Prawnicza 2015 MAX - wer. elektro. / lic. 1rok 389.00 PLN Dodaj do koszyka
Asystent Kancelaria Prawnicza 2015 MAX - wer. elektro. / lic. doż. 789.00 PLN Dodaj do koszyka
Asystent Kancelaria Prawnicza 2015 MAX - w pudełku / lic. doż. 809.00 PLN Dodaj do koszyka
 

Pełny opis

Asystent Kancelaria Prawnicza 2015 to program do prowadzenia kancelarii prawniczej, np. radców prawnych, adwokackiej itp. W programie możemy przechowywać informacje o klientach, zleceniach, sprawach oraz korespondencji przychodzącej...




Asystent Kancelaria Prawnicza 2015 to program do prowadzenia kancelarii
prawniczej
, np. radców prawnych, adwokackiej itp. W programie
możemy przechowywać informacje o klientach, zleceniach,
sprawach oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Dzięki
modułowi planowania zadań możemy planować spotkania, dodawać różne
przypomnienia o ważnych wydarzeniach i terminach itd. W ramach każdej
sprawy możemy dodawać załączniki lub zdjęcia (np. skany
dokumentów
), prowadzić historię czynności związanych ze sprawą, czy też
prowadzić finanse danej sprawy. Asystent posiada również moduł książki
korespondencji
, który zintegrowany jest z poprzednimi modułami i
automatycznie przydziela korespondencje pod określone sprawy (np. na podstawie
sygnatury akt). Asystent Kancelaria Prawnicza to narzędzie dzięki któremu
prowadzenie kancelarii jest prostsze i bezpieczniejsze.




Niektóre możliwości programu:


  • funkcje planowania zadań oraz przypomnień np. o sprawach, ważnych
    spotkaniach;
  • historia wizyt i kontaktów z klientami;
  • prowadzenie finansów spraw;
  • ewidencja korespondencji (dziennik korespondencyjny);
  • pełna obsługa danych kontaktowych;
  • dodawanie załączników i zdjęć do osób, kontrahentów;
  • łatwe wyszukiwanie informacji;
  • możliwość tworzenia dowolnie wielu grup i przypisywania klientów do tych
    grup;