Asystent Firma 2015 PRO

Oprogramowanie Firma to pakiet narzędzi do prowadzenia firmy. Zawiera w sobie system CRM, sprzedaż, oferty, zamówienia, magazyn, rejestr umów i inne moduły, które w całości tworzą ciekawe i kompletne rozwiązanie do prowadzenia własnej...

Nazwa produktuCena bruttoDo koszyka
Asystent Firma 2015 PRO - licencja na 1 rok 139.00 PLN Dodaj do koszyka
Asystent Firma 2015 PRO - wer. elektroniczna / lic. doż 289.00 PLN Dodaj do koszyka
Asystent Firma 2015 PRO - w pudełku / lic. dożywotnia 309.00 PLN Dodaj do koszyka
 

Pełny opis

Oprogramowanie Firma to pakiet narzędzi do prowadzenia firmy. Zawiera w sobie system CRM, sprzedaż, oferty, zamówienia, magazyn, rejestr umów i inne moduły, które w całości tworzą ciekawe i kompletne rozwiązanie do prowadzenia własnej...



Oprogramowanie Firma to pakiet narzędzi do prowadzenia firmy. Zawiera w
sobie system CRM, sprzedaż, oferty, zamówienia, magazyn, rejestr umów i inne
moduły, które w całości tworzą ciekawe i kompletne rozwiązanie do prowadzenia
własnej działalności gospodarczej lub spółki. Dzięki
programowani jesteśmy w stanie na bieżąco kontrolować działania w firmie po
kątem finansowym i jak i ilościowym. Moduł zamówień i ofert pozwoli
profesjonalnie przygotować czytelną umowę lub ofertę i wysłać ją e-mailem jako
załącznik PDF. W codziennej pracy do dyspozycji mamy szukanie zaawansowane oraz
moduł raporty, które w każdej chwili można wykorzystać. W programie nie ma
limitów na ilość rekordów wiec z powodzeniem można w nim utrzymać wiele set
tysięcy a nawet miliony danych o swoich klientach. Program spośród innych
programów wyróżnia się tym, iż umożliwia weryfikację numerów NIP, REGON, PESEL,
adresów e-mail oraz kodów pocztowych. Pozwala na tworzenie grup
drzewiastych
oraz możliwość przypisywania klientów do wielu grup
jednocześnie. Sprawdzenie czy klient jest przypisany do jakiejkolwiek grup czy
zaznaczanie rekordów kolorami bardzo ułatwia pracę z programem. Możliwości
dodatkowe to: szybkie wyszukiwanie, rozbudowane dane kontaktowe, możliwość
prowadzenia wielu baz danych jednocześnie, sortowanie w bazie danych po
dowolnych kolumnach, możliwość dodawania pól dodatkowych, rejestracja zmian na
danych rekordach, logi systemowe, możliwość tworzenia kopii bezpieczeństwa oraz
posiada wiele więcej możliwość. Polecany jest szczególnie handlowcom, agentom
ubezpieczeniowym oraz firmom prowadzącym sprzedaż, własnym działalnością
gospodarczym a nawet firmą chcących zmieścić wszystkie dane na urządzeniu USB -
program umożliwia pracę z nośnika USB (pendrive).  href="http://vbs.com.pl/Cennik.html"> 




Asystent Firma to narzędzie do prowadzenia małej i średniej firmy. Zawiera w
sobie m.in. moduły Sprzedaży, Magazynu, Książki Korespondencji, Ofert, Rejestru
umów itp. Najważniejsze funkcje programu to:



  • funkcjonalny system CRM do zarządzania relacjami z klientami i
    danymi kontaktowymi;
  • klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z
    indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami;
  • moduł sprzedaży pozwalający na wystawianie faktur, paragonów,
    rachunków, generowanie raportów kasowych, raportów ze sprzedaży itp.;
  • elektroniczna książka korespondencji pozwalająca na gromadzenie,
    kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji;
  • narzędzie do przygotowywania i wysyłania mailingu. Pozwoli ono
    poinformować wszystkich swoich klientów o nowych promocjach, wysłać im
    życzenia świąteczne itp.
  • po dokupieniu odpowiedniego modułu, istnieje możliwość uruchomienia
    własnego sklepu internetowego on-line i zarządzania nim w całości z
    poziomu Asystenta;
  • narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk;
  • pełna współpraca z syntezatorem mowy IVONA; dzięki temu Asystent
    może do Ciebie mówić, informować Cię słownie o nowych zadaniach, zamówieniach,
    czytać wiadomości e-mail itp.
  • możliwość instalacji i pracy programu z urządzeń przenośnych USB;
  • funkcje importu i eksportu pozwalające na synchronizację
    danych pomiędzy różnymi kopiami programu;
  • i wiele wiele innych

Program umożliwia pracę z wykorzystaniem wielu rodzajów baz danych. Może
pracować na wewnętrznej bazie lokalnej. Program może również zostać podłączony
do bazy MySQL, PostgreSQL, MS SQL, Firebird.


Asystent Firma pomoże w zarządzaniu i działaniu każdej małej i
średniej firmy. Umożliwia na pracę na jednym stanowisku komputerowym jak również
w sieci lokalnej.


Zestawienie różnić w Asystent
Firma

Moduł/FunkcjaPRO BIZNES MAX
Moduł: Funkcje podstawowe
Rozbudowane informacje o firmie
Obsługa grup
Zarządzanie użytkownikami
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)
Przypomnienia
Logi systemowe
Obsługa załączników
Oznaczanie rekordów kolorem
Baza wiedzy
Tworzenie kopii bezpieczeństwa
Wysyłanie wiadomości do użytkowników
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych
Proste statystyki
Praca z urządzeń USB (portable)
Zarządzanie etatami
Możliwość edycji wydruków
Stałe komentarze na dokumentach
Import bezpośrednio do wybranej kategorii
Przeszukiwanie raportów zmian
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników
Obsługa baz zdalnych (MySQL, MariaDB, PostgreSQL, MSSQL 2005/2008/20012, Firebird), możliwość pracy przez internet
Zarządzanie oddziałami firmy
System mailingowy
System masowych SMS-ów
Powiadomienia SMS
Odtwarzania kopii bezpieczeństwa w innych silnikach bazodanowych
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych)
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów
Możliwość przenoszenia uprawnień na innych użytkowników
Moduł: Skrzynka pocztowa
Obsługa dowolnie wielu kont pocztowych
Możliwość podglądu /danych kontaktowych/faktur/produktów/ z poziomu wiadomości
Obsługa ticketów
Możliwość pracy na wspólnej skrzynce pocztowej
Moduł: Dane kontaktowe
Obsługa dowolnie wielu kontrahentów i osób
Możliwość dowolnego grupowania danych kontaktowych
Możliwość przypisywania pracowników do wprowadzonych firm
Raport zmian
Możliwość tworzenia oddziałów w ramach kontrahentów
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Moduł: Zaplanowane zadania
Możliwość tworzenia kategorii
Możliwość przydzielenia do zadania wykonawców
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)
Dodawanie przypomnień
Załączniki
Finanse
Raport zmian
Moduł: Książka Korespondencji
Możliwość tworzenia kategorii
Możliwość tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów
Raport zmian
Dekretacja korespondencji
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę]
Możliwość prowadzenia rejestru faktur
Możliwość wysyłania korespondencji w imieniu zleceniodawcy
Statystyki dla klientów i użytkowników
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)
Moduł: Magazyn
Możliwość prowadzenia 1 magazynu
Kontrola daty ważności produktu
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących
Możliwość prowadzenia 3 magazynów
Galerie/Zdjęcia
Raport zmian
Możliwość prowadzenia dowolnie wielu magazynów
Możliwość dodania zdjęć do produktów
Generowanie i obsługa kodów kresowych
Możliwość dodawania komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu
Obsługa cen A,B,C
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę]
Dostawcy
Możliwość zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)
Eksport produktów do drukarki Erida EuroPOS
Statystyki
Komentarze do dokumentów magazynowych
Obsługa oddziałów
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen
Inwentaryzacja produktów
Moduł: Zapytania i Oferty
Prognozowanie oferty
Załączniki
Raport zmian
Komentarze na dokumentach
Oferta w języku angielskim
Oferty w cenach A,B,C
Obsługa oddziałów
Oferty w cenach wybranej dostawy
Moduł: Sprzedaż i zakupy
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku
Wezwanie do zapłaty
Edycja szablonów dokumentów w HTML
Raporty Kasowe, druki KP i KW
Wydruki do PDF + wysyłka e-mail
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży
Korekty dokumentów
Noty korygujące
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży
Możliwość sortowania produktów na fakturze
Obsługa drukarek fiskalnych POSNET (thermal, temo), NOVITUS (Vivo), ELZAB, INNOVA, FAREX TOPAZ
Pola dodatkowe
Załączniki
Możliwość wydruku pól dodatkowych
Dowód dostawy
Raport zmian
Obsługa dat miesięcznych
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów
Statystyki sprzedaży i obrotów
Możliwość wydruku faktury językowej: angielski, niemiecki
Faktury WNT
Faktury WDT
Zysk na fakturze
Sprzedaż w cenie A,B,C
Możliwość importowania produktów bezpośrednio do faktury
Wydruk oddziału na dokumentach
Obsługa oddziału
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy
Import paragonów z drukarki Erida EuroPOS
Możliwość zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe
Wydruk pól dodatkowych
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów
Moduł: Dokumenty kasowe
Możliwość tworzenia kategorii
Raport zmian
Załączniki
Pola dodatkowe
Obsługa oddziałów
Moduł: Narzędzie sprzedaży (F11)
Raport zmian
Moduł: Zamówienia
Możliwość tworzenia kategorii
Pola dodatkowe
Raport zmian
Zamówienie w języku angielskim
Obsługa oddziałów
Moduł: Historia kontaktów
Raport zmian
Moduł: Wyciągi bankowe
Możliwość tworzenia kategorii
Raport zmian
Moduł: Projekty
Możliwość tworzenia kategorii
Raport zmian
Wypowiedzi do projektów
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę]
Galerie
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników
Moduł: Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów
Raporty Kasowe (dla modułu Dokumenty Kasowe)
Rejestr VAT (dla modułu sprzedaży)
Sprzedaż i zakupy (dla modułu sprzedaży)
Sprzedaż i zakupy (towary) (dla modułu sprzedaży)
Zysk ze sprzedaży (dla modułu sprzedaży)
Spis z natury (dla modułu sprzedaży)
Raport zmian
Rozliczenie finansów
Dokumenty Kasowe (roczny)
Zestawienie nadanych przesyłek (dla modułu Książka Korespondencji)
Rozliczenie prowizji dla pracowników (faktur)
Raport sprzedaży dla partnerów
Moduł: Sklep internetowy (*dodatkowa opłata przy rozbudowie Asystenta Faktury, Firma, Korporacja)
Konfigurowanie form dostawy
Możliwość generowania kodów promocyjnych
Opcje produktowe
Raport zmian
Zarządzanie treścią strony CMS
Galerie zdjęć do produktów
Generowanie cenników
Automatyczne wysyłanie faktury proforma do klienta
Podgląd faktur przez klienta z poziomu panelu zarządzania
Newsletter
Możliwość tworzenia kategorii
Obsługa płatności: PayByNet, PayU (Platności.pl), Dotpay, Przelewy24.pl
Tworzenie zamówienia na podstawie już istniejącego
Możliwość tworzenia produktów złożonych, różne ceny, warianty "podproduktów"
Możliwość tworzenia wielu sklepów na jednej bazie danych
Dodanie opisu do kategorii głównych
Moduł: Aukcje Internetowe (*dodatkowa opłata przy rozbudowie Asystenta Faktury, Firma, Korporacja)
Możliwość tworzenia kategorii
Raport zmian
Moduł: Kampanie
Możliwość tworzenia kategorii
Raport zmian
Wypowiedzi do kampanii
Moduł: Zlecenia produkcyjne
Możliwość tworzenia kategorii
Raport zmian
Drukuj zestawienie

Zapoznaj się również z wersją href="/Asystent_Firma_2012_BIZNES-d19-58.html">Asystent Firma 2015
BIZNES
.



Funkcje wspólne dla programów serii Asystent

  • Możliwość tworzenia i pracy na wielu bazach danych jednocześnie
  • Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów,
  • Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
  • Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
  • Zarządzanie użytkownikami, możliwość nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
  • Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
  • Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
    • Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
    • Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
    Moduł mailingów dostępny jest w wersjach BIZNES i MAX.
  • Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
  • Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
  • Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
    • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
  • Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
  • Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Możliwość generowania zaszyfrowanych kluczy autoryzacyjnych z danych do połączenia się z bazą zdalną - dostępne w wersjach BIZNES i MAX
  • Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
  • Obsługa skrótów klawiszowych,
  • Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
  • Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3,
  • Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy online dla naszych klientów.

Galeria zrzutów
ekranu

  

Słownik pojęć - objaśnienia

Licencja DOŻYWOTNIA - oznacza licencję na korzystanie z programu bez limitu czasowego; Jeżeli przy nazwie programu nie znajduje się zapis, iż jest to wersja abonamentowa - oznacza to właśnie wersję dożywotnią.

Licencja ABONAMENTOWA - oznacza licencję na korzystanie z programu przez JEDEN rok od daty zakupu. Po tym okresie, aby móc nadal korzystać z programu należy odnowić licencję kupując kolejną wersję abonamentową.

Wersja elektroniczna (DOWNLOAD) - oznacza zakup programu bez nośnika. Przy tym wariancie klient pobiera program z nieniejszej strony WWW, a drogą pocztową otrzymuje jedynie fakturę zakupu z przydzielonym numerem seryjnym.

Wersja W PUDEŁKU (BOX) - oznacza, iż oprócz licencji papierowej klient otrzymuje pudełko z nośnikiem programu.

Licencja na JEDNO STANOWISKO - oznacza możliwość uruchomienia i instalacji programu równocześnie tylko na jednym komputerze. Aby zainstalować program na dodatkowych komputerach niezbędne jest zakupienie odpowiedniej liczby licencji. Jeśli przy produkcie nie zaznaczono inaczej, oznacza to wówczas że jest to wersja na jedno stanowisko.

Aktualizacje przez JEDEN ROK - oznacza możliwość darmowej aktualizacji programu przez okres jednego roku od czasu zakupienia. Wszystkie nasze programy w wersjach dożywotnich zapewniają aktualizację przez jeden rok. Po roku, aby uaktualnić program do nowszej wersji należy zakupić odpowiedni UPGRADE. W przypadku wersji abonamentowych aktualizacje są bezpłatne przez cały okres trwania abonamentu.


Najczęściej zadawane pytania

Asystent 2011

  • Czy program mogą obsługiwać dwie lub więcej osób jednocześnie?

    Tak, program mogą obsługiwać dwie lub więcej osób z tym, że to tego jest wymagana wersja Biznes lub Max. Licencje w tych wersjach programów są sprzedawane na zasadzie aktywnego użytkownika zalogowanego do bazy danych. System kontroluje ilość zalogowanych użytkowników do bazy. Jeżeli liczba użytkowników jest większa od ilości wykupionych stanowisk. Systemtem odpowiednio poinformuje o tym użytkownika.