Asystent CRM 2015 PRO

Program Asystent CRM to aplikacja przeznaczona do zarządzania danymi kontaktowymi oraz pełnej obsługi relacji zachodzących pomiędzy sprzedawcą i kupującym. Program daje możliwość tworzenia grup drzewiastych i przypisywania klientów...

Nazwa produktuCena bruttoDo koszyka
Asystent CRM 2015 PRO - wer. elektroniczna / lic. 1 rok 129.00 PLN Dodaj do koszyka
Asystent CRM 2015 PRO - wer. elektroniczna / lic. doż 189.00 PLN Dodaj do koszyka
Asystent CRM 2015 PRO - w pudełku / licencja dożywotnia 199.00 PLN Dodaj do koszyka
 

Pełny opis

Program Asystent CRM to aplikacja przeznaczona do zarządzania danymi kontaktowymi oraz pełnej obsługi relacji zachodzących pomiędzy sprzedawcą i kupującym. Program daje możliwość tworzenia grup drzewiastych i przypisywania klientów...




Program Asystent CRM to aplikacja przeznaczona do zarządzania danymi
kontaktowymi oraz pełnej obsługi relacji zachodzących pomiędzy sprzedawcą i
kupującym. Program daje możliwość tworzenia grup drzewiastych i
przypisywania klientów do tych grup; CRM posiada funkcję
planowania zadań i przypominania o nich, obsługi mechanizmu
podzadań, zlecania zadań innym użytkownikom systemu; Program ma
możliwość tworzenia wielu baz danych, możliwość eksportu danych do różnych
formatów,posiada szereg funkcji administracyjnych programem, statystyki,
możliwość dodawania załączników, sortowanie danych, szukanie zaawansowane,
zarządzania finansami. Program świetnie nadaje się do rozbudowy o dodatkowe
moduły, np. sprzedaż czy magazyn. Dodatkowe cechy programu to: zintegrowany
klient poczty e-mail; elektroniczny dziennik korespondencji;
narzędzie do wysyłania mailingów (masowa korespondencja) itp. CRM to
także rozbudowane mechanizmy importu i eksportu danych do różnych znanych
formatów danych, obsługa czytników kodów kreskowych, moduł drukowania kopert z
pełną ich konfiguracją oraz wiele innych.

href="http://vbs.com.pl/Cennik.html"> 

Zestawienie różnić w Asystent
CRM

Moduł/FunkcjaPRO BIZNES MAX
Moduł: Funkcje podstawowe
Rozbudowane informacje o firmie
Obsługa grup
Zarządzanie użytkownikami
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)
Przypomnienia
Logi systemowe
Obsługa załączników
Oznaczanie rekordów kolorem
Baza wiedzy
Tworzenie kopii bezpieczeństwa
Wysyłanie wiadomości do użytkowników
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych
Proste statystyki
Praca z urządzeń USB (portable)
Zarządzanie etatami
Możliwość edycji wydruków
Stałe komentarze na dokumentach
Import bezpośrednio do wybranej kategorii
Przeszukiwanie raportów zmian
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników
Obsługa baz zdalnych (MySQL, MariaDB, PostgreSQL, MSSQL 2005/2008/20012, Firebird), możliwość pracy przez internet
Zarządzanie oddziałami firmy
System mailingowy
System masowych SMS-ów
Powiadomienia SMS
Odtwarzania kopii bezpieczeństwa w innych silnikach bazodanowych
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych)
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów
Możliwość przenoszenia uprawnień na innych użytkowników
Moduł: Skrzynka pocztowa
Obsługa dowolnie wielu kont pocztowych
Możliwość podglądu /danych kontaktowych/faktur/produktów/ z poziomu wiadomości
Obsługa ticketów
Możliwość pracy na wspólnej skrzynce pocztowej
Moduł: Dane kontaktowe
Obsługa dowolnie wielu kontrahentów i osób
Możliwość dowolnego grupowania danych kontaktowych
Możliwość przypisywania pracowników do wprowadzonych firm
Raport zmian
Możliwość tworzenia oddziałów w ramach kontrahentów
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Moduł: Zaplanowane zadania
Możliwość tworzenia kategorii
Możliwość przydzielenia do zadania wykonawców
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)
Dodawanie przypomnień
Załączniki
Finanse
Raport zmian
Moduł: Książka Korespondencji
Możliwość tworzenia kategorii
Możliwość tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów
Raport zmian
Dekretacja korespondencji
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę]
Możliwość prowadzenia rejestru faktur
Możliwość wysyłania korespondencji w imieniu zleceniodawcy
Statystyki dla klientów i użytkowników
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)
Moduł: Historia kontaktów
Raport zmian
Moduł: Rejestr umów
Możliwość tworzenia kategorii
Załączniki
Raport zmian
Strony umowy
Osoby realizujące
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników
Moduł: Projekty
Możliwość tworzenia kategorii
Raport zmian
Wypowiedzi do projektów
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę]
Galerie
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników
Moduł: Kampanie
Możliwość tworzenia kategorii
Raport zmian
Wypowiedzi do kampanii
Moduł: Rejestr zgłoszeń
Raport zmian
Drukuj zestawienie

Zapoznaj się również z wersją href="/Asystent_CRM_2012_BIZNES-d2-54.html">Asystent CRM 2015
BIZNES
.



Funkcje wspólne dla programów serii Asystent

  • Możliwość tworzenia i pracy na wielu bazach danych jednocześnie
  • Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów,
  • Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
  • Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
  • Zarządzanie użytkownikami, możliwość nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
  • Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
  • Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
    • Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
    • Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
    Moduł mailingów dostępny jest w wersjach BIZNES i MAX.
  • Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
  • Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
  • Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
    • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
  • Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
  • Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Możliwość generowania zaszyfrowanych kluczy autoryzacyjnych z danych do połączenia się z bazą zdalną - dostępne w wersjach BIZNES i MAX
  • Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
  • Obsługa skrótów klawiszowych,
  • Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
  • Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3,
  • Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy online dla naszych klientów.

Galeria zrzutów
ekranu

Słownik pojęć - objaśnienia

Licencja DOŻYWOTNIA - oznacza licencję na korzystanie z programu bez limitu czasowego; Jeżeli przy nazwie programu nie znajduje się zapis, iż jest to wersja abonamentowa - oznacza to właśnie wersję dożywotnią.

Licencja ABONAMENTOWA - oznacza licencję na korzystanie z programu przez JEDEN rok od daty zakupu. Po tym okresie, aby móc nadal korzystać z programu należy odnowić licencję kupując kolejną wersję abonamentową.

Wersja elektroniczna (DOWNLOAD) - oznacza zakup programu bez nośnika. Przy tym wariancie klient pobiera program z nieniejszej strony WWW, a drogą pocztową otrzymuje jedynie fakturę zakupu z przydzielonym numerem seryjnym.

Wersja W PUDEŁKU (BOX) - oznacza, iż oprócz licencji papierowej klient otrzymuje pudełko z nośnikiem programu.

Licencja na JEDNO STANOWISKO - oznacza możliwość uruchomienia i instalacji programu równocześnie tylko na jednym komputerze. Aby zainstalować program na dodatkowych komputerach niezbędne jest zakupienie odpowiedniej liczby licencji. Jeśli przy produkcie nie zaznaczono inaczej, oznacza to wówczas że jest to wersja na jedno stanowisko.

Aktualizacje przez JEDEN ROK - oznacza możliwość darmowej aktualizacji programu przez okres jednego roku od czasu zakupienia. Wszystkie nasze programy w wersjach dożywotnich zapewniają aktualizację przez jeden rok. Po roku, aby uaktualnić program do nowszej wersji należy zakupić odpowiedni UPGRADE. W przypadku wersji abonamentowych aktualizacje są bezpłatne przez cały okres trwania abonamentu.



Najczęściej zadawane pytania

Asystent 2011

  • Czy program mogą obsługiwać dwie lub więcej osób jednocześnie?

    Tak, program mogą obsługiwać dwie lub więcej osób z tym, że to tego jest wymagana wersja Biznes lub Max. Licencje w tych wersjach programów są sprzedawane na zasadzie aktywnego użytkownika zalogowanego do bazy danych. System kontroluje ilość zalogowanych użytkowników do bazy. Jeżeli liczba użytkowników jest większa od ilości wykupionych stanowisk. Systemtem odpowiednio poinformuje o tym użytkownika.